czwartek, 28 czerwca 2018

100 lat skarbie!!

Dziś wyjątkowy dzień dla mojej dziewczynki. Dziś dzień jej urodzin. To już dwanaście lat, jak cieszy nasze serca. To już dwanaście lat mam tak wspaniałą i kochaną córeczkę. Kiedy minęły te lata? Nie wiem... Dziś nie jest dla niej dobry dzień. Dziś coś uwiera Agnieszkę, coś boli, czy też dokucza. Dziś mamy płaczliwy dzień. Kochanie, życzę Ci, aby takich dni było niewiele. Życzę Ci zdrowia i dobrego samopoczucia. Skarbie mój, kocham Cię i zawszę będę kochała. Bądź silna i dzielna jak do tej pory i nie poddawaj się! Ja zrobię wszystko, żebyś nie cierpiała i była szczęśliwa! Agusiu, niech zdarzy się cud...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tak poza tym, co u nas? Rok szkolny zakończyła Agnieszka, kolejny raz. Po raz kolejny nie było świadectwa, tylko dyplom, o który i tak musiałam kiedyś tam walczyć... To nie jest łatwe oglądać i słuchać rodziców rówieśników Agnieszki, którzy słusznie, chwalą się osiągnięciami swoich pociech. My nigdy nie będziemy mogli tego zrobić. Jakoś tak mi w tym roku trudniej, niż to było w minionych latach. W głowie mam słowa matek, które kilka lat temu stwierdziły, że one mają lepiej. Ich dzieci może i są podłączone do worków żywieniowych, czy mają stomie, ale mogą z nimi porozmawiać, przytulą się do nich i pobawią się z nimi. Jakoś tak to do mnie co jakiś czas wraca. Wiem, trzeba wziąć głęboki oddech i brnąć dalej w życie, bo nie wiadomo co czeka nas za kolejnym zakrętem. Tak więc, cieszę się, że Agusia dostała od pani Małgosi i Michała motylkowy dyplom. Ten rok szkolny nie był łatwy i nawet zajęć blisko połowy nie było. Przetrwałyśmy jednak i będziemy walczyły dalej.
Teraz są wakacje, może pogoda nie jest najlepsza, ale każdego dnia staramy się być choć chwilę na dworze. Jak nie na spacerze, to choć na tarasie. Tam Agnieszce też dobrze. Ptaszki się przekrzykują, listki pięknie szeleszczą, a kwiaty kolorem cieszą oczy. Agnieszce pasuje :)
Wózek mamy już zamówiony. Udało nam się w ostatniej chwili złożyć wniosek do PCPR i dostałyśmy dofinansowanie. Może nie całą przewidywaną kwotę dofinansowanie, ale zawsze to mniej do zapłacenia. Cieszę się i z tego. Teraz czekam na resztę dokumentów, żeby wysłać do fundacji i pozostaje już tylko czekać za wózkiem. Jak znam życie, dostaniemy go w drugiej połowie sierpnia. Do tego czasu musimy radzić sobie z tym co mamy.
Kochani moi, gratuluję każdemu dziecku świadectwa, nie ważne czy były na nim same szóstki, czy też oceny niższe. Ważna jest praca, jaką Wasze pociechy włożyły w otrzymanie cenzurki! Gratuluję wszystkim rodzicom niezwykłych dzieci, takich jak Agnieszka dyplomów, bo nasze dzieci też ciężko pracowały. Nawet nie wiecie, jak trudne to dla nich zajęcia! Pamiętajcie, mamy wspaniałe dzieciaki i kochajmy je za to, że są, nie za oceny! Życzę Wam udanych wakacji, pełnych ciekawych przygód i odpoczynku. A Wam życzę udanego urlopu :)

12 komentarzy:

  1. Agusiu życzę ci więcej zdrowia i życia bez bólu, i niech zdarzy się CUD , w to trzeba wierzyc, bo nauka idzie naprzód i byc może wkrótce znajdzie sie dla ciebie sposób na polepszenie jakości zycia
    Aniu a Tobie i męzowi siły i opatrzności Bożęj, niech nad Wami czuwa
    przytulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy z całego serca! Mam nadzieję, że życzenia, choć w części się spełnią! Pozdrawiam i przytulam!!! <3

      Usuń
  2. Wspaniała z Ciebie mama. Agniesiu! Życzę Ci lepszego zdrowia, tak, niech zdarzy się cud. Życzę dużo radości, wspaniałych chwil. Życzę siły, wytrwałości. Życzę, by ciężkich chwil było jak najmniej. Życzę Wam wszystko, co najpiękniejsze w życiu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy z całego serca!!! Pozdrawiam i przytulam!!! <3

      Usuń
  3. Powtórzę: sto lat, Agnisiu. Wracaj do Rodziców i do nas. Aniu - dużo spokoju. Rozumiem, że jest Ci ciężko. Przytulam Was obie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Czasami bywa trudniej, tym razem było fatalnie. Spłakałam się i nie mogłam się uspokoić. To nie tak, że nie cieszą mnie sukcesy zdrowych dzieci, cieszą. To zwykła zazdrość, choć nie trująca. Tak, czasami jest ciężko.
      Przytulam! <3

      Usuń
  4. 100 lat dla Różowej Gąsieniczki!!!
    Kochana Mamo, przytul najmocniej swą Córkę Niezwykłą ode mnie dziś urodzinowo. Jubilatce życzę zdrówka najwięcej i żeby nic nie bolało i nie dokuczało. Całej Rodzince życzę CUDU i więcej Agniesi ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    🦋🦋🦋🦋🦋 dyplomu gratuluję z serca, domyślać się mogę jak Pani ciężko i prawdę mówiąc, wcale się nie dziwię. To ludzkie co Pani czuje i naturalne. Jesteście Państwo bardzo dzielni wraz z Agniesią, my, którzy nie doświadczamy podobnej rzeczywistości możemy jedynie się domyślać i chylić czoła.
    Przytulam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia i ciepłe słowa. To chyba jeszcze osłabiona psychika po szpitalu, jakoś nie mogę dojść do siebie, zadziałała. Mam nadzieję, że teraz już się będę lepiej trzymała ;)
      Przytulam!!

      Usuń
  5. Czasem trzeba sobie pozwolić na słabość, nikt nie jest z tytanu. Mam nadzieję, że będzie z dnia na dzień lepiej czego z ❤ życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak :) Pozdrawiam i spokojnego weekendu!! <3

      Usuń
  6. O matko, ale gapa ze mnie! Jak mogłam przegapić urodziny mojej królewny. Wszystkiego, wszystkiego co najlepsze dla Agusi. Ucałuj ją ode mnie Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic Karolinko! Serdecznie dziękujemy za życzenia :) Pozdrawiam!!

      Usuń