poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Info /5 kwietnia 2010/

Moi kochani, musiałam chwilowo zablokować komentarze. Niestety, ktoś zaczął zaśmiecać nasz blog dziwnymi linkami typu spam i nie nadążam ich usuwać. Można zostawiać komentarze ale tylko osobom zalogowanym.
Jak mijają święta? Pewnie tak samo szybko jak nam. Agniesia jest szczęśliwa bo zaliczyła spacerki i do tego ma i mamę, i tatę. Życzę miłego odpoczynku i samych przyjemnych spotkań!
 Nowa fryzurka Aginka – kręcą się od spodu, więc wyszło całkiem nienajgorzej!
  Spacerek popołudniowy

Wieczorne wygłupy!

1 komentarz:

  1. lonia-jedryczka11@wp.pl
    6 kwietnia 2010 o 11:42

    DOBRZE KOCHANA ZROBIŁAŚ. NIE ROZUMIEM LUDZI, KTÓRZY ZAŚMIECAJĄ CZYJEŚ BLOGI. MOŻE WARTO POMYŚLEĆ O TAKIM ZABEZPIECZENIU NA STAŁE. BUZIAKI :)

    sasecia85@buziaczek.pl
    8 kwietnia 2010 o 13:47

    Ja to usunęłam całkowicie bloga bo wkurzało mnie to że nie mogłam swoich żali i smutków napisać bo wyśmiewano mnie z tego powodu a w święta dowiedziałam że ktoś podszywał się pod niektóre osoby i bardzo nie miło potraktował także i hasło na bloga nie pomagało… wiec nie było sensu nijakiego. Piszę swojego bloga w zeszycie i chyba tak zostanie. Pozdrawiam ciebie męża i Agi

    edyta305@amorki.pl
    8 kwietnia 2010 o 19:23

    A ja chciałam napisać tylko-Aniu jak ty pięknie wyglądasz.. :)Buziaczki dla mojej królewnyPozdrawiam dziewczyny-aa Krystianka

    OdpowiedzUsuń