czwartek, 22 grudnia 2011

No i kolejny wózek :))) /22 grudnia 2011/

Dzisiaj króciutko. Dojechała do nas bowiem Pani na prezentację wózków. Ku mojemu zdziwieniu,Eco (nie Easy, jak pisałam) Buggy, jest wycofany już z produkcji. Do tego w opisie i na zdjęciach prezentował się znacznie lepiej niż w realu. Pomijam fakt, że wózek był zniszczony, bo to był model pokazowy. Koniec końców wzięłam Maclarena.Eco Buggy odchyla się maksymalnie do pozycji w której osadzone jest oparcie Maclarena, więc żadnego szału nie było. Pasy pięciopunktowe trzymają Agi dosyć stabilnie. Moja córcia, uradowała serce mamusi i pięknie trzymała główkę w wózku. Najbardziej bałam się bowiem tego, że nie będzie w stanie utrzymać głowy. Jednak okazało się, że nie jest najgorzej!
Zdjęcia są już w albumie „Nowinki z codzienności. Jak tak włożyłam Agusię do wózka, zachwycił mnie widok jej włosów. Jakoś tak tego nie zauważyłam. Umknęło mi to, co Edytka napisała ostatnio w komentarzu. Agnieszka to już duża dziewczynka. Moja mała – duża córeczka :))) Skarbie, tak Cię kocham!!!!!!!!!!

1 komentarz:

  1. ~Edyta S
    23 grudnia 2011 o 11:48

    HA-Bo ja to mam oko !!!!!!!A tak serio-złapałam się ostatnio na to że przez chorobę Krystianka traktuję go trochę jak dzidziusia.Czasami zapominam ile on ma lat.Biegałam ostatnio po sklepach,chciałam mu kupic jakieś ciepłe gatki na zimę.I tak rozmawiam z Panią w sklepie,mówię co szukam .Pani pyta a ile dziecko ma lat.-8 lat-134 wzrostu-odpowiadam i aż pobladłam.Kurczę moje dziecko ma już 8 lat i jeszcze trochę i bedzie większe od matki!!!!!!!To już nie jest mały Krystianek ale juz prawie Pan Krystian-hehheheheheTo samo z Agnieszką,rośnie nam ona jak na drożdżach.Zerkam na suwaczek 5 lat i 5 miesięcy-mała dama.Zdróweczka dziewczyny!

    ~zlebek
    23 grudnia 2011 o 17:58

    A gdy zabłyśnie gwiazdaW błękitnej dalekości.Będziemy z sobą dzielićOpłatek – chleb Miłości…. A łamiąc okruch biały,Wśród nocy świętej ciszy,Niechaj się serca naszeJak dzwony rozkołyszą.Niechaj zamilkną swary,Zawiści, ludzkie złości.Noc święta, wigilijna…Dzielmy – CHLEB MIŁOŚCIZ buziakami i pozdrowieniami dla dzielnych Kobiet,oraz ich bliskich

    ~Liv
    23 grudnia 2011 o 18:19

    Agi ma faktycznie cudne włoski:) To rzeczywiście duża dziewczynka, duża i bardzo ładna:)Wózek bardzo fajny:)

    ~babcia gosia
    23 grudnia 2011 o 18:26

    Leci do Ciebie Aniołek mały. W kieszoneczce ma opłatek biały .Na Twoim stole go położy , ode mnie życzenia złoży.To właśnie tego wieczoru, gdy wiatr zimnym śniegiem dmucha – w serca złamane i smutne, cicha wstępuje otucha. To właśnie tego wieczoru, od bardzo wielu już wieków, pod dachem tkliwej kolędy, Bóg się rodzi w człowieku. Zdrowych, Rodzinnych , Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia .Wszystkiego, co sobie tylko wymarzycie życzy babcia Gosia z Rodziną.

    ~Edyta S.
    23 grudnia 2011 o 18:43

    Już słychać kolędy, już pachnie świętami…Syn Boży się rodzi, by zamieszkać z nami.W betlejemskiej grocie, w żłóbku na sianieI w każdym kościele jest Jego mieszkanie!My więc jak pasterze do Niego idziemy,Dziecięcą modlitwę w darze Mu niesiemy.Prosimy w modlitwie o pokój na świecie,By było szczęśliwe trzecie Tysiąclecie.By jedność i zgoda wszędzie panowały:Błogosław nam, Jezu, Panie, Boże mały!Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzeniaprzyjmij ode mnie skromne życzenia.Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie niezapomnianym czasem spędzonym bezpośpiechu, trosk i zmartwień.Życzę, aby odbyły się w spokoju, radości wśródrodziny, przyjaciół oraz wszystkich bliskich dla Ciebie osób. Gdy nadejdzie dzień Wigilii i opłatek weźmiesz wręce, chociaż jestem gdzieś w oddali z Tobą będzie moje serce.Miłej i pełnej nastroju Wieczerzy Wigilijnej -zdrowia, spełnienia marzeń.Pokoju serca, wiary, nadziei i miłości. Edyta z Krystiankiem :)http://krystianek-autyzm.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń