poniedziałek, 19 stycznia 2009

Oby do środy! /19 stycznia 2009/

Środa!!! Podobno to ostateczny termin. Mam nadzieję! Ja powoli wysiadam nerwowo! Dzisiaj już się nawet łzy polały! Wyryczałam się siostrze do ucha. Agis zapłakana. Miała obolały brzuszek i bioderko znowu podeszło. Troszkę jej ulżyłam. Wszystko dzięki Asi. Jak ćwiczyłyśmy, na zakończenie weszła nasza Pani doktor. Widząc Agi podnoszącą się do stania, chciała się dowiedzieć co to za metoda! Cóż, ustaliłyśmy z Asią że będzie nosić nazwę „aginkowa”. No a żeby było weselej mam pod opieką dwulatka z pompą żywieniową. Noc będzie długa! Napiszę Wam co po operacji! Buziaki dla wszystkich! Agiś, ciocie, wujkowie, wszyscy czekają!

1 komentarz:

  1. ~Magdulenka
    19 stycznia 2009 o 23:10

    oj Aniu żeby jakoś wam szło ulżyć nie cierpiała by Agi ty ach to życie ale jestem cały czas z wami i myślę o was caly czas kciuki zaciśnięte i modlę sie o was pa pa ! jestem z wami cały czas !!!!!!

    ~Ola Paprotna
    20 stycznia 2009 o 03:12

    Aniu, trzymam kciuki!!! Ucałuj Agi i będzie dobrze:)

    ~edyta7720
    20 stycznia 2009 o 08:50

    witamdziewczyny trzymajcie sie,jak dobrze że Agiś ma taką wspaniałą mamusie ,Aga jesteś bardzo dzielną dziewczynką ,jestem z wami pozdrawiam

    ~Guga
    20 stycznia 2009 o 09:33

    Trzymajcie się dziewczyny!

    ~Ania i Zuzia www.dlamaluszkow.blog.onet.pl
    20 stycznia 2009 o 12:53

    Księżniczko Kochana, tak bym chciała zabrać Ci ten ból i strach, ale moge jedynie modlić sie i trzymać kciuki. Wracajcie szybko! Zdrowe i usmiechnięte :) Buziaki

    ~Kasia
    20 stycznia 2009 o 13:18

    Oj Aniu podziwiam ciebie za siłę i determinację…..cały czas myślimy o Was i trzymamy kciuki!!!Maleńka księżniczko wszyscy czekamy,więc wstawaj!!!!!!!!!!

    ~AgaP
    20 stycznia 2009 o 16:17

    Ja cały czas wierzę, że Agi będzie ganiać za pieskami, skakać na skakance, i kiedyś powie „mamo jestem już dorosła, nie musisz mi mówić co mam robić” ;)).Trzymam kciuki, oby wszystko poszło sprawnie….czekamy.

    ~KASIA819
    20 stycznia 2009 o 18:45

    ANIU TRZYMAM KCIUKI:0OBY SZYBKO, ZEBY FAKTYCZNIE JUTRO BYLO:)I AGIS NIE CIERPIALA..ZYCZE RYCHLEGO POWROTU DO DOMKU, AGUS ZROB MAMUSI NIESPODZIANKE-ONUDZ SIE:)A NAZWA WSPANIALA:)!

    ~Tata Agi
    20 stycznia 2009 o 20:26

    Prawdopodobnie zabieg w piątek.

    OdpowiedzUsuń