sobota, 7 sierpnia 2010

Ten kręgosłup /7 sierpnia 2010/

Wiem, ostatnio rzadko piszę posty na blogu. Jednak ciągle wydaje mi się, że nic się nie dzieje. Lato to czas słodkiego lenistwa. Widać też postanowiłam odpocząć od kompa. Nocami siedzę często do późna czytając książkę. Lubię to.
Ten tydzień był dosyć bolesny dla nas obu. W poniedziałek moja biedna córcia strasznie cierpiała. Już na masażu była niespokojna. Jak przyszła Karolina, zaczęły się rozgrywać sceny dantejskie. Agnieszka z bólu był mokra, ciągle płakała. Trudno było znaleźć źródło bólu. W końcu Karolina przewiesiła ją przez wałek i wtedy ujawnił się siniak i żyły na lędźwiach. Tam gdzie zawsze. A już tak długo było dobrze. Wtorek był znośny. W środę, za to najpierw mi coś wyskoczyło jak wyciągałam Agnieszkę z samochodu. Jakoś chwyciłam ja tak bokiem i kaplica. Jak wróciłyśmy, okazało się, że Agnieszka jest w jeszcze gorszym stanie. Powtórzyła się historia z poniedziałku. Koniec końców, Karolina zakleiła Agniesi lędźwie i jakoś teraz już jest dobrze. Na noc jeszcze dostała ibum, bo była niespokojna. Bidulka chciała się przeciągnąć i nic z tego. Skuliła się tylko. Z czwartkowej rehabilitacji zrezygnowałam. Tak musiałyśmy do Piły jechać na rezonans, to nie było sensu. Na spacer w środę też nie wyszłyśmy. Za bardzo bolały ją plecki.
Co do mojego bólu, wyżebrałam u Asi pół godziny. Namęczyła się bidulka, ale ustawiła mi to co wyskoczyło. Jeszcze czuję ten ból, ale już jak przez mgłę. Wczoraj za to, jak wstałam, nie to złe określenie. Sturlałam się z łóżka, nie mogłam się obrócić. Nie mogłam wyjąć mleka dla Agi z szafki! Katastrofa!
Dzisiaj już nie czuję tak bólu na wysokości klatki piersiowej, tylko w barkach i karku.  Mam zwyczajnie sztywny kark. Musze w przyszłym tygodniu się umówić.
Pogoda się nam popsuła i nawet nie ma kiedy wyjść na spacer. Dzisiaj co chwila padało.
Oddałam nasz ssak na reklamację. Bateria w ssaku wystarczała nam ostatnio na jakieś 2 do 4 godzin, pomimo pełnego naładowania ssaka. Musiałam troszkę ponegocjować, żeby dali mi zastępczy, ale udało się. W środę był kurier i zrobiliśmy wymianę. Zostawił nam taki sam, tylko bez serduszkowych naklejek. Poczekamy, zobaczymy. Myślę, że w przyszłym tygodniu będę już coś wiedziała.
Dobrze kochani idę się położyć, zmęczona dzisiaj jestem. Ten tydzień mam naprawdę ciężki.
Olu, trzymaj się skarbie!!!!

1 komentarz:

  1. ~Ania ze Szczecina
    8 sierpnia 2010 o 12:54

    Wita Aniu! Mam pytanie czy Ty nosisz pas ortopedyczny?Wiem jest ,,trudny,,ale pomocny szczególnie kiedy Słoneczko dzwigasz.Wiesz są momenty gdy do samochodu i z samochodu układasz Agnieszkę i wtedy dzieją się ,,cuda,, z Twoim kręgodłupem a jaki towarzyszy ból to Ja wiem!!!Pozdrawiam
    Odpowiedz

    ~AnkaJ
    8 sierpnia 2010 o 13:21

    Nie, nie noszę pasa ortopedycznego, ale jakbym miała nosić, to chyba musiałabym owinąć się cała ;) Niestety wyskakują mi kręgi zarówno w piersiowym odcinku jak i lędźwiowo – krzyżowym. Niestety, z tą samą częstotliwością.Buziaczki.
    Odpowiedz

    ~Ania ze Szczecina
    8 sierpnia 2010 o 19:44

    Wybacz za takie pytanie, jestem ostatnia zeby Ciebie urazić!Anka po prostu martwiwe sie o Ciebie i jest nas wielu!Wybacz jeśli coś palnełam głupiego!
    Odpowiedz

    ~AnkaJ
    8 sierpnia 2010 o 20:10

    Aneczko, ja jestem wdzięczna za Twoją troskę kochanie!!! Musze pomyśleć, może faktycznie to niezły pomysł z tym gorsetem…Buziaki!!!
    Odpowiedz

    ~Ania ze Szczecina
    8 sierpnia 2010 o 21:24

    Dzięki Bogu ,że sie nie wkurzyłaś,bo takich ,,uwag,, to myślę ,ze masz sporo.Ale ja wiem ,że jesteś normalna ,i moze chociaz ten dolny odcinek kregosłupa byś ochroniła?Pogadaj z masażystami ,może coś podpowiedzą.Całuski przede wszystkim dla Agi no dla Ciebi i Twego męża tez.
    Odpowiedz
    ~Epi
    9 sierpnia 2010 o 20:09

    Zapraszam na http://spowiedz-epileptyczki.blog.onet.pl/
    Odpowiedz
    ~sasecia
    20 sierpnia 2010 o 14:26

    ojej ja też mam problemy z kręgosłupem… ćwiczę bo schylać się nie mogę a tu trzeba pochylać nad niunią, nosić niunię i myć ją a tu skłon i znowu ból

    OdpowiedzUsuń