poniedziałek, 4 maja 2015

Turnus rozpoczęty :-) /4 maja 2015/

Witam serdecznie :-)  Dotarliśmy na nasz turnus w Dąbkach. Turnus jest trochę inny niż te do tej pory. Agnieszka ma tylko inhalację z solanki i masaż. Do tego dużo spacerów na świeżym powietrzu. Pogoda jest nam przyjazna. Liczę na niewiele deszczu, bo na stołówkę musimy przechodzić do innego budynku, a i na zajęcia musimy przechodzić dworem, do wejścia dla niepełnosprawnych. Do pokoju dostaliśmy lodówkę i czajnik, dla pozostałych jest to dostępne odpłatnie.
Do morza mamy 400 metrów. Kawałek dalej możemy bliżej brzegu podjechać. Dzisiaj byliśmy zobaczyć, jutro pojedziemy jeszcze raz :-)  Agnieszka zachwycona przyrodą. Uwielbia widok zielonych drzew nad głową i śpiew ptaków, które tak pięknie śpiewają. Nawet mewy ich nie zagłuszają. Jest cudnie.
Jest bardzo dużo ludzi, dzieci liczne rzesze. Jest głośno i wesoło. Agnieszka ma pełną stymulację. Nasłuchuje każdego dźwięku. Oczy ma pogodne, ciekawskie i szeroko otwarte przez cały czas. Widać, że jej się podoba. Rano, obudzona, rozglądała się na wszystkie strony,bo to jednak nie jej pokój :-)  Moja bystrzacha :-)  Dopiero jak tatę usłyszała, uznała, że jednak jest wszystko ok
Jeżeli zobaczę, że czegoś jej brakuje, dokupię Agniesi zabiegi i już. Córcia musi też odpocząć od ciężkiej pracy. Na razie jest szczęśliwa i mam nadzieję, że tak zostanie do końca turnusu.
Dzisiaj przyszła informacja od admina demotywatorów. Nasze zdjęcie zostało usunięte z portalu. Dostałam też prośbę z Polsatu, w sprawie wywiadu. Ja już wszystko powiedziałam. Nie ma sensu w kółko wałkować tematu. Policja lepiej niech się tym zajmie. Na świecie dzieje się o wiele więcej, i o wiele ważniejsze sprawy są do przekazania.
Życzcie nam udanego i owocnego pobytu. Ja Wam życzę zdrowia i słońca

1 komentarz:

  1. ~okiem kobiety
    4 maja 2015 o 20:05

    ale Wam dobrze, też bym chciała nad morze. I wcale nie dziwie się że Agnieszce się podoba, też byłabym zachwycona.
    Ładnej pogody Wam życzę, słoneczka i spokoju. Trzymajcie się i odpoczywajcie :)

    ~Lolek90
    4 maja 2015 o 21:34

    Ja też Wam życzę pogody oraz jak najbardziej owocnego pobytu. Żeby Agnieszka i Pani odpoczęliście od codzienności. Cieszę się, że wyjechałyście nad morze. Mnie to też czeka – pod koniec czerwca. Pozdrawiam

    ~Kajuga
    5 maja 2015 o 10:33

    Zyczymy, życzymy! Jakże należy się Wam wypoczynek :)

    ~Mniszka
    5 maja 2015 o 16:19

    Odpoczywajcie i ładujcie akumulatory :)
    Miłego Pobytu <3

    ~A.
    8 maja 2015 o 21:40

    Życzę Pani i Agnieszce pogody, spokoju i odpoczynku. Od dawna podczytuję o Was i choć mam świadomość, że ten blog to tylko taki rodzaj ” zdjęcia” Waszego życia, że na codzień dzieje się dużo więcej, to bardzo, bardzo Panią podziwiam, za cierpliwość, odwagę, pokorę , że jest Pani tak dobrą i mądrą mamą w tak trudnej sytuacji. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń