piątek, 25 kwietnia 2014

Turnus trwa :) /25 kwietnia 2014/

Witajcie ze słonecznej Stawnicy Od wczoraj Agnieszka dzielnie pracuje z terapeutami i całkiem nieźle sobie radzi. Matka panikara, na szczęście niepotrzebnie się obawiała i turnus przebiega w całkiem spokojnym stylu. Mieszkamy z ciotka Ela i Fabiankiem w jednym „apartamencie” W odróżnieniu od pozostałych mamy salon, a nawet balkon
Odważyłam się włożyć Agnieszkę do wielkiej wanny z hydromasażem. Bałam się strasznie, ale na szczęście udało się jakoś rozwiązać problem z rurką i tym, żeby utrzymać Agnieszkę na powierzchni. Szczegóły i piękność w swoim pierwszym stroju kąpielowym pokażę na fotkach
Dzisiaj poszłyśmy na wykład o koniach i wiecie co? Agnieszka miała chwilkę nietypowej hipoterapii. Pani podeszła z konikiem, który mlasną Agnieszkę w buźkę, a potem przeszukał pyskiem jej rączki, czy aby nie ma nic do jedzenia Ale o tym nikomu nie mówcie, bo jeszcze ktoś chciał tak samo Agnieszkę przytkało i na kilkanaście minut nie reagowała na nic!
Kochani, nie mam tutaj prawie wcale zasięgu. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność na fb, poza wysyłaniem od czasu do czasu smsów nie da się rozmawiać przez telefon. Teraz korzystam z komputera turnusowego. Przy okazji wykorzystuję dobroć Eli, bo ona też ma obcykane odsysanie i się nie boi mojej córci
A swoją droga Agnieszka już pokazała dwa uśmiechy dwóm różnym panom terapeutom… kokietka
Przytulam Was serdecznie!!

1 komentarz:

  1. ~Lila Liv
    26 kwietnia 2014 o 11:25

    Aniu,to są wspaniałe wieści:)Oby tak dalej:))Buziaki***

    AnkaJ
    26 kwietnia 2014 o 11:49

    Liluś, pozdrawiam gorąco :) Dzisiaj super, światełka, łóżko wodne, huśtawka… Agnieszka w siódmym niebie :)
    Buziaki!!!

    ~Ola,mama Ingi z 26tc
    26 kwietnia 2014 o 16:36

    Witajcie Dziewczyny :)
    Mamy nadzieję,że będzie nam dane spotkać się kiedyś w Zabajce w Stawnicy :))) Owocnego turnusu. :***

    AnkaJ
    27 kwietnia 2014 o 17:40

    Mam taką nadzieję :) Pozdrawiam gorąco!!

    ~okiem kobiety
    26 kwietnia 2014 o 17:05

    no to pięknie, że jest pięknie ;) ! oby tak do końca zostało. Pozdrowionka!

    AnkaJ
    27 kwietnia 2014 o 17:41

    Dziękuję! Wszystkiego dobrego kochana!!

    ~AO
    28 kwietnia 2014 o 11:39

    Świetne wieści!:) Oby tak dalej Wam się wyjazd udał:)
    Pozdrowienia**

    AnkaJ
    29 kwietnia 2014 o 18:37

    Dziękuję! Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń