piątek, 26 kwietnia 2013

Wyróżnienie: Liebster Award /26 kwietnia 2013/

Wyróżnienie od Liv (jeszcze raz dziękuję!!!), tak więc podejmuję wyzwanie i postaram się rzetelnie na nie odpowiedzieć
1.Twoje największe marzenie?
2.Twoje życiowe Credo?
3.Czy masz coś do ukrycia?
4.Co według Ciebie jest podstawą poczucia szczęścia?
5.Najlepsze lekarstwo na dołek?
6.Gdzie szukasz źródeł inspiracji życiowej?
7.Kluczem do szczęścia jest…
8.Czy egoizm to zła cecha?
9.Czego nigdy nie wyznałabyś Mężowi/w oryginale jest Partner,ale ja, podobnie jak Liv takowego nie posiadam,zakładam więc,że chodzi o mojego męża :)?
10.Czym jest dla ciebie pasja?
11.Czy wierzysz w Jedyną Wielką Miłość?
12.Dokończ zdanie:’jeśli człowiek prawdziwie kocha,to…’
1. Moje marzenie? Chyba nie muszę pisać…
2. Tak naprawdę w życiu kieruję się potrzebą chwili i intuicją, której staram się słuchać i uczyć się. Jednocześnie chcę żyć uczciwie, nie poddawać się i wierzyć, że Bóg ma swój plan, skoro w ten sposób ułożył nasze życie.
3. Chyba każdy ma. Jednak nie są to rzeczy, których musiałabym się wstydzić. Odrobinę tajemnicy trzeba zawsze zachować, w końcu stalibyśmy się nudni, nawet dla siebie samych
4. Bezpieczeństwo. Czując się bezpieczna, jestem spokojna o siebie i swoich najbliższych. Reszta przyjdzie sama, jak tylko będziemy do tego dążyć z całych sił.
5. Blog, na którym zawsze mogę się wypłakać. Poza tym, mój ukochany Hej i Kasia Nosowska. Jak już nic nie pomaga siadam z zapaloną świeczką i rozmawiam modląc się i rzewnie lejąc łzy.
6. Życie przynosi samo naukę. Trzeba tylko mieć wyczulone zmysły i nie poddawać się przy pierwszym upadku.
7. Wiara w to, że jest się szczęśliwym. Trzeba kochać świat, ludzi i nie zważać na piętrzące się problemy. Cały czas się tego uczę i widzę, że to ma sens
8. Zdrowy egoizm nie jest zły. Jednak trzeba uważać, żeby się w nim nie zatracić. Trzeba pamiętać, kiedy przychodzi czas na bezinteresowność i dzielenie się z innymi
9. Mój mąż wie o mnie wszystko i tajemnic przed sobą nie mamy. Czasami kończy się to właśnie wojenką i żałuję, że nie zachowałam czegoś dla siebie
10. Pasja, to oddawanie się czemuś bez reszty. Ja niestety tak nie potrafię. Zbyt szybko się wypalam, chociaż o mojej biżuterii nie dają mi zapomnieć ;). Jedyne, w czym trwam, to praca z Agnieszką
11. Taką właśnie spotkałam. Może właśnie dlatego jest mi sobie trudno wyobrazić życie z kimś innym?
12. Jeśli człowiek prawdziwie kocha to potrafi żyć prawdziwie. Łatwiej iść przez życie z taką miłością i mieć wsparcie w drugiej osobie. Mi jest łatwiej…
Kochani, to było naprawdę trudne. Boję się to nawet przeczytać drugi raz, więc wybaczcie literówki i błędy. Pisałam prawdziwie i od serca.
Kogo tutaj nominować? Jest Was tylu, tak doskonałych w tym co robicie…
Postanowiłam wyróżnić kilka blogów
1. Babcia Gosia!!! Ta Pani jak mało kto zasługuje na największe wyróżnienia!!!
2. Ania Anioła – Twoja praca jest godna polecenia!!!
3. Ela Andrzejewska – Elu, tak wiele już osiągnęłaś!!!
4. Lonia
5. Emilka
Dwie ostatnie Panie to wspaniałe dziewczyny, które stale pomagają innym potrzebującym!
Kochani moi przepraszam, że nie nominuję wszystkich, chociaż wszyscy na to zasługujecie!!

1 komentarz:

  1. ~Liv
    26 kwietnia 2013 o 19:40

    Bardzo czekałam na Twoje odpowiedzi,byłam ich bardzo ciekawa:)
    Właściwie chyba już Cię trochę poznałam:)Mniej więcej na coś takiego czekałam:)
    Dzięki wielkie i buziaki:*

    AnkaJ
    26 kwietnia 2013 o 20:31

    Oj, cieszę się, że Cię nie rozczarowałam ;) Powiem Ci, że to nawet dosyć fajna sprawa. Przeczytałam to na spokojnie i nawet ma to jakiś sens.
    Dziękuję kochana, poczułam się zaszczycona taką nominacją!
    Przytulam!!!

    ~Babcia Gosia
    27 kwietnia 2013 o 05:30

    Aniu, serdecznie dziękuję za piękne słowa…Miłe uczucie.
    Ja…jestem tylko babcią, Wy Rodzice dzieciaczków z wieloma zaburzeniami jesteście bohaterami !! Tylko….boli najbardziej, że zbyt dużo o Was nie mówią, nie chylą czapek z głów, często drzwiami trzaskają, kiedy zmęczeni idziecie dochodzić swoich praw…I tego nie pojmę w życiu.
    Psiaki ratują tak często ludzkie życie, niezwykłe czworonogi…im postawić pomniki potrafią …A Wy…w ciszy, często w samotności toczycie walki o swoje najcenniejsze dary…DZIECI..Ten temat jest nadal tabu..Ukrywają Waszą Siłę…to mnie osobiście najbardziej boli…Przytulam moja dziecinkę, miliony buziaczków dla Was…Babcia Gosia

    OdpowiedzUsuń