niedziela, 12 lipca 2009

ABW /12 lipca 2009/

Muszę coś napisać, bo jak to moja siostra mówi, nie wie co się u nas dzieje, jak nic nie piszę!!! Hmm… Trąci nałogiem komputerowym. Może potrzebna jest grupa wsparcia ludzi uzależnionych od bloga? W skrócie ABW – Anonimowi Blogerzy Wspierają się.
Agniesia świetnie się czuje. Najbardziej odpowiada jej pora nocna. W czwartek do 2, w piątek do 0.30, wczoraj do 1, a dzisiaj jeszcze nie wiem. To taka mała niespodzianka. Wczoraj spędziliśmy popołudnie na Berdychowie. Moja mama wyprawiała imieninki. Załapaliśmy się na dobrą wyżerkę! Część naszej przyszłej firmy spisała się na medal!! Wiecie, w dobie kryzysu założymy firmę „Żarłok serwis”. Danka – dania główne Ela – sałatki, surówki, przystawki, a ja – ciacha i dystrybucja! Plan świetny, firma też byłaby świetna. Znam założycielki osobiście. No i jedzonka próbowałam. Decyzja zapadła już przy Aginka roczku!
Kurcze, jak mi się chce wyjść na spacer z Agi!! Ostatnio nie było jak, bo albo wiatr za silny, albo za duży upał, albo deszcz… Agiś jak tylko czuje świeże powietrze, jest szczęśliwa. Ja też. Tylko przeraża mnie ten mój kręgosłup. Ostatnio stosowałam się do zaleceń Asi i leżałam tyłkiem do góry. A co se będę żałowała!! A tak poważnie, to mam leżeć na brzuchu jak najczęściej i robić tzw damskie pompki. Faktycznie mniej krzyż boli. Tylko jak ja Agi rano wykąpię, zaniosę wykąpaną do pokoju, to mam ochotę wyć z bólu!!! Dwa dni mnie boli kręgosłup. Dopóki się nie rozchodzę. W przyszłym tygodniu skoczę do Asi. Poproszę, żeby mi nastawiła krzyżyki. Na troszkę starczy…

Aguniu, wszyscy mówią, że robisz duże postępy, cieszę się strasznie!!! Tylko mamie nadal ciągle mało!!!! Kocham Cię jak wariat!

1 komentarz:

  1. ~Kasia D.
    13 lipca 2009 o 09:01

    Na kręgosłup mogę polecić rozgrzewające plastry. Np takie: http://www.prel.pl/prel2.html Możan kupić bez recepty w aptece. Są bardzo skuteczne, przynoszą ulgę w bólu!

    ~Dana
    13 lipca 2009 o 11:07

    …….no tak, jak rodzinka tylko czyta , a nie przyjdzie i nie odwiedzi…….:-)))zakładajcie firmę i będziecie niezależne!! Wiesz, że musisz dbać o siebie , bo jak Ty się położysz…….to kto będzie koło Was chodził?Buziaki

    ~Eska
    14 lipca 2009 o 12:22

    Aniu, nie znam Cie, ale podziwiam. Dodajesz mi sil w mojej walce o dziecko. Trzymam kciuki za Age. Pozdrawiam

    ~kasia819
    14 lipca 2009 o 23:15

    Aniu pomysł na firme super:)ktos wyżej polecił plastry i ja je polecam, są rózne, dopytaj w aptece. Kurcze dbaj o siebie w miare mozliwości kochana choc wiem że trudno. piękne zdjęcia a Agunia jak zwykle urocza:)buziaki dla Was!

    ~Agata
    16 lipca 2009 o 22:25

    Witam. Jestem Agata, mam 16 lat i jak pani córka, mam Treachera Collinsa. Cieszę się, że poznaję coraz więcej osób z TCS. Ma pani wspaniałą córkę. Chciałabym również zaprosić na mojego bloga: treacher-collins.blog.onet.plPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń