piątek, 6 marca 2015

Bazarek, czyli z czym to się je /6 marca 2015/

Kochani, wybaczcie mi. Ja zwyczajnie sama nigdy jeszcze nigdy nie prowadziłam czegoś takiego. Nerwy spowodowały, że kilka nocy z rzędu budziłam się z bólem w klatce piersiowej i nie mogłam spać. Teraz, jak zaczęły napływać oferty od różnych osób z ofertami, nabrałam wiary w to, że damy radę to jakoś ogarnąć.
Kochani moi, to nie są licytacje na Allegro. To są wydarzenia utworzone na Facebook’u. Tam tworzymy Bazarek dla Agnieszki, już w przyszłym tygodniu możemy zacząć. Na stronie wydarzenia, będzie załączona faktura proforma za fotelik samochodowy. Będzie tam też podany szczegółowy regulamin postępowania w ramach aukcji. Odpowiedzialne osoby, przy wcześniejszym uzgodnieniu z adminem będą mogły same wrzucać przedmioty, które chcą przekazać dla Agnieszki. Natomiast, żeby nie robić bałaganu, osoby zainteresowane otrzymają ode mnie adres i będą mogły przesłać to, co chciałyby przekazać Pieniądze za przesyłkę, oddam Poniżej podaję Wam regulamin z podobnego bazarku dla Wiktorii

https://www.facebook.com/events/358771530985313/

REGULAMIN LICYTACJI :
1. W licytacjach mogą brać TYLKO osoby pełnoletnie.
2. Aukcje wystawiają TYLKO organizatorzy bazarku.
3. Wszystkie osoby, które chcą przekazać jakiś przedmiot na bazarek dla Wiktorii, proszone są o kontakt z organizatorami. Darczyńca wysyła w wiadomości do organizatorów: zdjęcia i opis rzeczy, którą chciałby przekazać na zbiórkę, podaje cenę wywoławczą od jakiej rozpoczynamy licytacje oraz informacje kto pokrywa koszt przesyłki.
4. Sponsor fantu przekazując przedmiot do licytacji oświadcza jednocześnie że jest w posiadaniu przedmiotu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wystawiane przedmioty ze względów iż fizyczna ich postać nie jest widoczna organizatorowi.
5. Licytacje przedmiotów wystawiane na okres od 5 do 7dni (na życzenie wystawiającego robimy wyjątki). Po zakończonej aukcji pojawi się informacja, kto wygrał licytację, jaką kwotą i jak można dokonać opłaty za wygrany przedmiot.
6. Licytujemy pod zdjęciem przedmiotu, w komentarzu, przebijając poprzednią ofertę o co najmniej 5 zł, chyba że sponsor zdecyduje inaczej wtedy jest to zaznaczone w opisie aukcji.
7. Licytujący jest zobowiązany do wpłaty pieniędzy w ciągu 7 dni na konto fundacyjne Wiktorii. Po dokonaniu przelewu Licytujący pobiera potwierdzenie przelewu i przesyła do organizatora, na adres mailowy amidalla@poczta.fm. Fant zostanie wysłany po potwierdzeniu wpłaty przez organizatora.
Jeżeli Licytujący nie wywiąże się i nie wpłaci kwoty za jaką wylicytował fant, fakt ten zostanie podany do publicznej wiadomości, natomiast osoba ta nigdy już nie będzie brana pod uwagę w żadnej z licytacji. Przedmiot zostanie przekazany do ponownej licytacji.
8. W momencie rozpoczęcia licytacji darczyńca nie może się wycofać.
9. Przy każdym przedmiocie znajduje się informacja dotycząca kosztów przesyłki.
10. Koszt przesyłki za granicę jest ustalany pomiędzy wystawiającym a kupującym.
11. Po otrzymaniu przedmiotu proszę wpisać w komentarz pod danym zdjęciem „otrzymano”.
12. WAŻNE: Proszę o sprawdzanie folderu z wiadomościami INNE, gdyż to tam trafiają wiadomości od osób, których nie macie w znajomych.
13. Uwaga: ORGANIZATORZY nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne problemy między DARCZYŃCĄ, a OSOBĄ WYGRANĄ.
14. Wpłaty za wylicytowane przedmioty wpłacamy na konto:
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”
Jak sami rozumiecie, czeka nas dużo pracy. Nie może też zbyt wiele osób ingerować w trwające wydarzenie, bo może dochodzić do niepotrzebnych nieporozumień. O mamuśku, mam nadzieję, że coś z tego rozumiecie… Powiedzcie, że rozumiecie…

1 komentarz:

  1. ~okiem kobiety
    7 marca 2015 o 12:18

    no to raczej nie jest skomplikowane!
    Mam nadzieje, że akcja się powiedzie. Szkoda, że nie mam nic do dołożenia – przynajmniej nic mi nie przychodzi do głowy co by się nadawało na taką akcję.
    Będzie dobrze!!!!

    AnkaJ
    12 marca 2015 o 09:18

    Też liczę na to, że będzie dobrze!! Bazarek już ruszył, jest kilka osób licytujących. Mam nadzieję, że sprawa się rozkręci :)
    Przytulam!!!!!

    ~Longina
    8 marca 2015 o 17:11

    Pewnie, że rozumiem :) Oj Ty mój nerwusku. Nie takie sprawy ogarniałaś. Bazarek to przy nich pikuś. :* Przytulam

    AnkaJ
    12 marca 2015 o 09:17

    Mam nadzieję Loniu, mam nadzieje :) Jak widzisz ruszyło wszystko i fajnie to wygląda i zapowiada się ciekawie! Już prawie 100 osób weźmie w wydarzeniu udział, super :)
    Przytulam!!!!!!!

    ~Kajuga
    12 marca 2015 o 12:01

    Ruszyło??? Już??? Poprosze namiary :)

    AnkaJ
    14 marca 2015 o 10:21

    Kasieńko, już wszystko piszę :)

    OdpowiedzUsuń