środa, 14 stycznia 2009

Buziaczki z CZD /14 stycznia 2009/

Kochani operacja odbędzie się 16. Dzisiaj rozmawiałam z chirurgiem i dowiedziałam się co będą Agi robić. Założą jej antyrefluks, zrobią plastyke aby żołądek lepiej i szybciej się opróżniał. No i założą PEG-a. Potem 5-7 dni obserwacji i jak się zagoi wracamy! Chętnie przeniosłabym się w czasie!!! Agi jest bardzo dzielna. A i jeszcze jedno. Mam zlecenie na pionizator! Rozmawiałam telefonicznie z Panią neurolog z Piły i obiecała w piątek zostawić w okienku. Kuzynka odbierze, może nawet uda jej się podbić! No i można w końcu głosować na nasz blog. Wyślijcie sms o treści A00690 na nr 7144. Koszt 1,22. Głos oddać można tylko raz. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za troskę. Pomódlcie się o Agi!!!

1 komentarz:

  1. ~MagdaPier
    14 stycznia 2009 o 23:23

    Agi i Aniu trzymam kciuki bardzo mocno i czekam na każdą wiadomość od Was

    raq_cc@op.pl
    14 stycznia 2009 o 23:53

    Witam. Z niepokojem tu zaglądam po kilkanaście razy dziennie i czekam nowych wpisów. Pozdrawiam mocno i trzymam kciuki. Musi być wszystko ok. I będzie. Zobaczycie. Chevy.

    ~polaczka
    15 stycznia 2009 o 09:45

    Będzie dobrze trzymamy kciuki i czekamy na powrót.

    ~R.
    15 stycznia 2009 o 10:47

    Zyczę Wam jeszcze raz by wszystko przeszło spokojnie i bezboleśnie i czekam na Wasz powrót. Trzymaj się Aguniu!!!

    ~Magdulenka
    15 stycznia 2009 o 13:22

    ja cały czas myślę o Aguni jestem z wami myślami a i modlitwa też jest ……………a głosiki już oddane z wszystkich telefonów w domu jakie są teraz jeszcze od mamy dam sms-ka i od znajomych !Pozdrawiam !

    ~Barbara
    15 stycznia 2009 o 19:45

    Kiedys mieszkalam w Pile a teraz pod Wawa,wiec jesli potrzebujecie pomocy to jestem do uslug.

    ~basik71
    15 stycznia 2009 o 21:55

    Trzymam kciuki za jutrzejszy dzień i każdy kolejny by był pomyślny:))Czy Mama jest też tak dzielna jak Agusia? Na pewno, prawda?

    ~Siostra
    16 stycznia 2009 o 13:25

    Uwaga!!! Po raz kolejny przesunięto operację. Tym razem termin wypadł na wtorek – 20.01.2009. Przyczyna przesunięcia tym razem to – brak miejsca na OIOMIE!!!!!! Ania obawia się, że jak tak dalej pójdzie to czy wogóle uda jej się w tym miesiącu wrócić do domu. Ja już się strasznie za nimi stęskniłam. Szkoda że nie możemy napisać petycji do lekarzy CZD żeby zabrali ich po za jakąś kolejnością. Bo my tu usychamy z tęsknoty i strachu. Pozostaje nam trzymać dalej kciuki. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń