piątek, 2 sierpnia 2013

Choróbsko :( /2 sierpnia 2013/

Jeszcze małą chwilkę temu pisałam, że jest super, a tu kilka godzin później mamy gorączkę i antybiotyk. Agnieszka wczoraj obudziła się bardzo nerwowa i jakaś taka niewyraźna. Rehabilitację mieliśmy z Mirkiem, czaszkowo – krzyżową, więc nie odwoływałam. Agniesia bardzo się denerwowała przy pracy w buzi, ale wiem, że to wzmaga krążenie płynu mózgowo – rdzeniowego i nie jest przeciwwskazaniem przy przeziębieniu. Zaledwie dwie godziny później naszło 38,6 i już wiedziałam, że to jakaś infekcja. Wysłałam wiadomość do naszej Pani doktor, że jutro będziemy, Agnieszka dostała ibum i rutinaceę. Gorączka zeszła i do wieczora był spokój. Niestety w nocy mieliśmy już 39,7, a to nie przelewki. Dwie godziny walki, to już standard.
Umówiłam się rano z lekarką, że jak gorączka nie spadnie, to ona do nas przyjedzie, a jak zejdzie do przyzwoitego poziomu, to my pojedziemy. Zależało mi na wcześniejszej wizycie, bo lek dobrze podaj jak najszybciej. Gorączka w końcu zeszła do przyzwoitego 37,8 i pojechałyśmy. Agnieszka dostała augmentin, taka „odskocznia” od dalacinu. Już jej podałam pierwszą dawkę. Niestety gorączka, pomimo podania pyralginy nie chce zejść. Cały czas trzyma się między 38 a 39. Znam swoje dziecko i wiem, że ta noc jeszcze będzie z gorączką, a jutro cały dzień prześpi.
Miałyśmy plany na poniedziałek, ale niestety musiały one ulec zmianie. Szkoda, ale zdrowie Agnieszki jest ważniejsze od przyjemności. Musimy odczekać, rehabilitacja odwoływana. Mamy tydzień odpoczynku i rekonwalescencji!
Kochani spokojnego weekendu w zdrowiu!!!! Pozdrawiam gorąco!!!

1 komentarz:

  1. ~Lilka Liv
    2 sierpnia 2013 o 14:27

    Za długo było dobrze…Co za wstrętne choróbsko.Ale wiesz-jednego dnia sauna,drugiego zimny wiatr,trzeciego ciepło,czwartego tak sobie,a piątego znowu sauna-jak to znieść?Ja się przeziębiłam i nie wiem,czy od klimatyzatora,czy od chłodnego wiatru.
    Mam nadzieję,że szybko przepędzicie choróbsko!Buziaczki***

    ~Ola
    2 sierpnia 2013 o 15:18

    Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Chcesz być szczęśliwa i znaleźć w sobie siłę, aby stworzyć najlepszą wersje siebie? Jeśli tak serdecznie zapraszam na nowo powstałego bloga o zdrowym życiu i ćwiczeniach! Razem z moją pomocą osiągniesz każdy wyznaczony sobie cel!
    ODWIEDŹ runforhealthh.blogspot.com

    Pamiętaj, że twoje ciało zasługuje na najlepsze!

    OdpowiedzUsuń