piątek, 8 sierpnia 2008

I znowu same fajne babki! /8 sierpnia 2008/

Moja Agi na szczęście szczepienie znosi całkiem nieźle. Wczoraj troszkę gorączkowała. Matka panikara, oczywiście odwołała rehabilitację, a dzisiaj Pani Asia nie mogła przyjść. Była Sonia na masażu. Chciałam, żeby Pani Asia obejrzała jej bioderko. Bo coś mi się nie podoba. Wczoraj tak mi się przeciągnęła, że jak strzeliło, to ciarki mi przeszły. Skubana, bo musi się przeciągać!! Na szczęście temperatura nie przekroczyła 37,2. Ale taka była rozpalona, że nie byłam pewna, czy nie najdzie. Także dzień przeminął całkiem spokojnie. Poćwiczyłyśmy, poczytałyśmy, pośpiewałyśmy, przypaliłyśmy ziemniaki tacie, dzień jak co dzień. Wieczorem poszliśmy na spacerek z tatą. Doszliśmy do kompromisu w sprawie łóżka dla Agi, bo łóżeczko które ma jest już za małe. W nocy czasem się podhaczy pod jakiś szczebelek i robi się krwiak. Niestety! A sama nie umie się uwolnić. Bidulka!!! Czas się budzić Agi!
Także koniec końców musimy tylko materac kupić. Oczywiście jak Arek nie zapomni zapytać!
Dzisiaj był piesek, za nim przyszła Dana!! No tak, podczepiła się na końcu smyczy! Majunia, słoneczko moje przywitała się z Agi (dała jej buziaczka w uszko) i czekała, aż się z nią zacznę bawić. Normalnie czuję się jak dziecko. Dzisiaj Dagmara mi powiedziała, że wizyty Mai mi pomagają, hmm. Tylko, że Agi to bardziej potrzebne! poplątane to wszystko. Ale musiałam się gęsto Danie tłumaczyć z wpisu na jej temat. Ups! Kochana jest ta nasza Dana! I ma wielkie serduszko!!! A wierszyk super. Pozwoliłam sobie go wkleić na stronie! Dagmara niestety nie wyrobiła się i przyszła do mnie zaraz po wyjściu Danki. Cóż, ale ja byłam. Też się za nią stęskniłam. W sumie znam jeszcze jedno małżeństwo, które wyjechało gdzieś do jakiejś dziury i o nas zapomniało! My się jeszcze przypomnimy!
Dagmara jak zawsze w biegu. Szybka kawa, skrót teleexpresowy wiadomości i już tylko kubek do umycia pozostał!
Madzia dzwoniła.
Słuchajcie ma koszulki do sprzedania! Cały dochód na Maćka! szukajcie na jej blogu http://maciuss.blog.onet.pl/ Zdjęcia koszulek wstawiam do galerii przyjaciele!
Agi dla Ciebie też zrobimy takie koszulki!

1 komentarz:

  1. ~Sandra
    9 sierpnia 2008 o 12:04

    Definitywnie przydałaby sie wam jakaś sesja zdjeciowa :Pja sie na to pisze :)

    ~Luna
    10 sierpnia 2008 o 00:41

    Zapraszam na http://www.psy-oceny.blog.onet.pl i zapraszam do oceny

    OdpowiedzUsuń