poniedziałek, 13 lutego 2012

KREW DLA WOJTUSIA!!!! /13 lutego 2012/

4 m-czny Wojtuś przeszedł właśnie zabieg usuwania krwiaka na mózgu, jest podejrzenie o hemofilię.
Pilnie potrzebna krew B RH +
Kto jest z WROCŁAWIA, może oddać krew na ulicy Czerwonego Krzyża, w Centrum Krwiodawstwa.
Z dopiskiem dla Wojtusia Bartnika.
Maleństwo i jego rodzice, jak i przyjaciele, liczą na Waszą pomoc!
Kto może, niech roześle apel dalej.
Ważna jest każda minuta.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Udało się!
Dzięki Waszej pomocy 20 osób zgłosiło się do punktu krwiodawstwa i oddało krew dla Wojtusia.
Dziękuję serdecznie wszystkim i każdemu z osobna!
(dopisane 17.40)

1 komentarz:

  1. ~Longina
    13 lutego 2012 o 16:59

    Apel rozesłany, wklejony u mnie na bloga. Mam nadzieję, że znajdzie się potrzeba ilość krwi dla Wojtusia. Jestem maleńki myślami i modlitwą z Tobą. Anuś jak tam Agniesia? Mam nadzieję, że choróbsko już chodź trochę odpuściło naszej królewnie. Ściskam Was mocno moje dziewczyny. :)


    ~AnkaJ
    13 lutego 2012 o 17:23

    Dziękuję Loniu!Agnieszka już znacznie lepiej. Jeszcze gardełko ją bardzo boli, dostaje ibum. Od czwartku zaczynamy rehabilitację.Buziolki!!

    OdpowiedzUsuń