wtorek, 20 kwietnia 2010

Niezwykły prezent! /20 kwietnia 2010/

Dzisiaj pierwszy raz byłyśmy na rezonansie scholastycznym (możliwe, że źle podaję nazwę i powinno być stochastycznym, ale w gabinecie mieli scholastyczny…). W każdym razie byłyśmy z Agi i moją mamą w Pile. Przyjechałyśmy pół godziny za wcześnie, ale na nasze szczęście dziecko przed nami miało zapowiedziane spóźnienie i tym sposobem nie musieliśmy czekać. Także dla nas było super! Agniesia była dzielna, jednak z oczka popłynęła jej łezka. Nie wiem dlaczego, czy coś jej wpadło, czy to z niewygody… Nie wiem. Później było już dobrze. W sumie zabieg trwa jakieś 10 minut więc nie zdążyła ścierpnąć. Ja natomiast, zdążyłam. Żeby nie spaść trzymałam się jedną ręką poręczy. Tylko w drodze powrotnej Agi marudziła na muzykę i musiałam stacje zmieniać!!! Cwaniara jedna, co stacja to fuuu :)))
Dzisiaj mój cukiereczek miał imieninki! Najlepszy prezent przywiozła nam Pani skierowana przez Fundację WOŚP!! Jak słusznie się domyślacie: MAMY NOWY SSAK!!!!



Nawet nie wiecie jak wiele radości sprawił nam taki prezent!!! Od jutra zaczynamy jego testowanie! Ssak jest lekki, ma torbę na ramię, więc może uda mi się schodzić z Agi za jednym podejściem!!
Teraz możemy się rozstać na dobre z hospicjum! Jutro dzwonię, żeby zabrali sprzęt!
Agunia jakaś taka podejrzanie zakatarzona jest. Ma dużo wydzieliny i nie wiem czy coś mi się kurczak nie przeziębił! Do tego dzisiejszy dzionek zaczął się od bólu kręgosłupa! Była dzisiaj tylko ciocia Sonia, ale ulżyła Agi masażem. Jutro dokończy dzieła ciocia Asia i naklei plasterki!
Uciekam spać bo padam z nóg a oczy mi się same zamykają! Dzięki Eli odwaliłam dzisiaj kawał dobrej roboty! A te misie takie śliczne, aż żal… Zaczęłam w końcu aukcje na Allegro wystawiać!
Agniesiu, tylko mi nie choruj! W czwartek ciocia doktor się do nas wybiera, to cię osłucha, ale masz być czysta oddechowo!!! Kocham Cię króliczku Ty mój!!!

2 komentarze:

  1. ~sasecik
    21 kwietnia 2010 o 13:07

    Sprzęt jak się patrzy super :) piękny prezent dla Aginki

    ~LONGINA
    22 kwietnia 2010 o 11:43

    STO LATEK KOCHANE SŁONKO NASZE. DUŻO ZDRÓWECZKA, RADOŚCI, MAŁO SMUTKU I ŁEZ A CIĄGŁEGO SŁONECZKA. BUZIAKI KSIĘŻNICZKO :)

    ~Elwi
    25 kwietnia 2010 o 14:43

    Wszystkiego naj naj naj dla Agi! Sorki, że dopiero dziś, ale my 20 tez mieliśmy imprezkę, a wczoraj wesele i dopiero dziś udało mi się zajrzeć do Was. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Beata
    26 kwietnia 2010 o 21:12

    To już prawie tydzień spóźnienia z życzeniami, ale z całego serca życzymy zdrowia, radości, uśmiechu i ciągle nowych postępów w ćwiczeniach oraz coraz więcej dobrych osób w otoczeniu. A ten ssak naprawdę ładnie wygląda i niech Wam dobrze służy. Super, że są tacy ludzie jak działacze w WOŚP – BRAWO DLA NICH!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń