wtorek, 24 listopada 2015

Podziekowań czas :) /24 listopada 2015/

Nadszedł czas, kiedy to fundacja ogłosiła, że zakończyły się księgowania wpłat z tytułu 1%. Cały rok czekamy niecierpliwie na tę chwilę. Od tych wpłat zależy, czy Agnieszka będzie miała rehabilitację na obecnym poziomie i czy starczy nam na leki, pampersy, czy też zakupy specjalistyczne.
Dziękuję Wam, bo po raz kolejny okazało się, że cała Polska kocha Agi
Chciałam podziękować wszystkim, którzy pomogli roznosić ulotki Agnieszki. Dziękuję Szani, Oli K., Adrianowi, Monice i Piotrowi, Loni i jej przyjaciołom, Monice i Kamilowi, Lucynie i Jarkowi, Wiesi i Bronkowi, Krzysiowi, babciom Agniesi, Marcinowi i Marcie, Danusi, Pani Małgosi, Robertowi, Mirkowi, mamie Calineczki, autorce bloga Okiem Kobiety i wszystkim, których nie wymieniłam, bo zwyczajnie zapomniałam. Dziękuję za udostępnianie apelu na fb. Tak wiele osób nam pomaga, jest to uczucie, które trudno określić. Ciepło, miło i przyjemnie
A oto urzędy skarbowe, z których wpłaty zostały zaksięgowane na subkoncie Agnieszki:

Augustów

Bydgoszcz I US

Chodzież

Chrzanów

Czarnków

Dąbrowa Górnicza

Gliwice I US

Gliwice II US

Gorlice

Gostyń

Grodzisk Mazowiecki

Gryfice

Gryfino

Kalisz II US

Konin

Końskie

Koszalin I US

Kościan

Kraków-Podgórze

Kraków-Prądnik

Kraków-Stare Miasto

Kwidzyń

Leszno

Lubin

Łańcut

Łódź-Widzew

Łódź-Górna II US

Międzyrzecze

Mikołów

Nakło nad Notecią

Nowy Sącz

Opole I US

Ostrów Wielkopolski

Piekary Śląskie

Piła

Poznań I US

Poznań-Grunwald

Poznań-Jeżyce

Poznań-Nowe Miasto

Poznań-Wilda

Poznań-Winogrady

Pruszków

Rawa Mazowiecka

Rybnik

Starachowice

Szamotuły

Szczecin II US

Trzebnica

Wadowice

Warszawa-Śródmieście III US

Warszawa-Bielany

Wrocław I US

Wrocław-Krzyki

Wrocław-Stare Miasto

Wągrowiec

Żary

Żnin

Jeszcze raz serdecznie dziękuję w imieniu swoim i Agnieszki. Miesięcznie wydajemy jakiś 1000 zł na podstawową higienę, leki i rehabilitację dla Agnieszki. Dzięki Waszej pamięci, możemy zapewnić jej to, czego potrzebuje! Damy radę!!!
Życzę Wam wszystkiego najlepszego i liczę na Waszą pamięć w przyszłym roku!!!!

1 komentarz:

  1. ~Lila-Fleur de Lys
    25 listopada 2015 o 11:29

    Oba interesujące mnie US widzę:)Super,że się udało:)Agnisię się po prostu kocha,”ten typ tak ma”,że go się kocha i już:)

    AnkaJ
    26 listopada 2015 o 09:28

    Lilka, dziękuję raz jeszcze!!! Każdy grosik jest cenny :)
    Pozdrawiam gorąco!!!! :)

    ~okiem kobiety
    25 listopada 2015 o 17:26

    dziękuję. Miło mi, że chociaż w ten skromny sposób mogłam Wam pomóc. Buziaki dla Agnieszki

    AnkaJ
    26 listopada 2015 o 09:29

    To ja dziękuję z całego serca! Każda pomoc jest na wagę złota :)
    Przytulam!!!

    ~Mama Calineczki
    26 listopada 2015 o 13:11

    Gostyń – to od mojej mamy :))))
    Cieszę się, że mogłam dołożyć choć małą, niewielką cegiełkę. ;)

    AnkaJ
    27 listopada 2015 o 18:42

    Podziękuj mamie :) Ja Tobie dziękuję za ten post, który w swoim czasie napisałaś a swoim blogu!!! To było bardzo miłe!!!
    Pozdrawiam gorąco! :)

    ~Longina
    30 listopada 2015 o 14:31

    Nie ma za co :) Podeślij proszę i teraz troszkę ulotek :)

    AnkaJ
    3 grudnia 2015 o 18:48

    Jest Loniu, jest!!! Będę pamiętała i z pewnością skorzystam :)
    Przytulam!!!

    OdpowiedzUsuń