niedziela, 8 marca 2009

Spacerek – nareszcie!! /8 marca 2009/

W końcu udało nam się wyjść na spacerek! Skorzystaliśmy z okazji, że podczas wizyty u okulisty w Poznaniu była piękna pogoda. Pan doktor zachwycony Aginka oczętami. Bardzo podoba Mu się nawet to uszkodzone oczko. Zadowolony jest także z tego, że Agi wodzi oczętami za wszystkim, co ją interesuje. Na spacerku, Agusia natychmiast zasnęła. Co pewnie zauważyliście na zdjęciu.
O świcie w sobotę, tak koło 4, Agunia obudziła mnie, żeby ją odessać. Przy okazji jak zawsze odwróciłam ją na drugi boczek. Tylko, że tym razem cewnik Foleya się wyślizgnął i leżał obok niej! Teraz mogę powiedzieć, że robię to z zamkniętymi oczami! Masakra!
Aginek, idzie wiosna! Czas wstawać i na spacerki!!!!

1 komentarz:

  1. ~polaczka
    8 marca 2009 o 21:23

    Wredniak z tego cewnika.Cieszę się że w końcu wyszliście na spacerek.Pozdrawiam serdecznie.Mocne buziole.

    ~www.od-nowa.blog.pl
    8 marca 2009 o 21:40

    Wiosna idzie, więc życzę Wam więcej takich spacerków. Pozdrawiam cieplitko i buziaczki dla Agusi przesyłam :***

    ~Fredzik
    8 marca 2009 o 23:08

    Pięknie:) no właśnie, Aguś wiosna idzie, susełki już wstają to może i ty się maleńka obudzisz?

    ~aga
    8 marca 2009 o 23:43

    Aginek, śliczna dziewczynka z Ciebie, mocno wierzę w Twoje przebudzenie, może wraz z wiosenką nas zaskoczysz :)Całuję!!!

    ~aga
    8 marca 2009 o 23:44

    A tak swoją drogą, pani Ania mogłaby spokojnie w konkursie Miss Polski startować! Wspaniała, delikatna uroda, taki promyczek :)

    ~Elwi
    9 marca 2009 o 13:40

    Super wyglądacie, fajnie że wreszcie jakieś rodzinne zdjątko wrzuciłaś! A z tymi cewnikami to współczuję, chyba macie jakiegoś strasznego pecha. Może zatrudnisz się w tym Waszym szpitalu, bo chyba jeśli chodzi o cewniki to jesteś bardziej doświadczona niż wszyscy pracujący tam lekarze razem wzięci. Mam nadzieję że w CZD coś poradzą na te Wasze cewnikowo-pegowe problemy.

    ~Ciocia Asia
    9 marca 2009 o 23:16

    MojaAgunia! nawet nie wiesz jak za Tobą tęsknię, brakuje mi naszych codziennych małych potyczek – o nózkę o rączkę i oczywiście o wyzywanko! jak ja lubię jak Ty mnie wyzywasz! siedzę tutaj nad tym morzem i niestety to chyba pracoholizm lub może uzaleznienie, że nie widzą Ciebie i innych maluchów czuję się nieswojo tak jakbym coś zawalała. mam nadzieję, że dobrze tam o Ciebie dbają wszystkie ciocie i wujki :) to jeszcze dwa tygodnie i porojbrujemy razem. Buziaczki jak zwykle w moje rączki i nóżki

    ~Ciotka Asia
    9 marca 2009 o 23:44

    No tak jeszcze dla usprawiedliwienia, że opuścilam Agi na 3 tygodnie (dla wszystkich czytających ten bloog) jestem w sanatorum NFZ mnie wysłal z moimi dzieciaczkami. A Aginek o tym wie bo jej mówiłam wię się chyba nie gniewa tak bardzo :)

    ~Kasia D.
    10 marca 2009 o 08:23

    http://www.tvn24.pl/28377,1589971,0,1,zobaczyc-swiatlo,wiadomosc.html – znalazłam materiał o ośrodku w Toruniu specjalizującym się w wybudzaniu – obejrzyjcie może to szansa dla Aguni!


    ~Kasia D.
    10 marca 2009 o 08:25

    http://www.tvn24.pl/28377,1589971,0,1,zobaczyc-swiatlo,wiadomosc.html


    ~kasia819
    17 marca 2009 o 18:15

    Aniu super ze spacerki juz zaliczcie:) a co do wymiany – Ty to super jesteś:) Agus wie jakie ma szczęście że ma taką mamusie! buziaki dla Was!rzadko sie odzywam ale staram sie być na bierząco co u Was i oczywiście AGI- CZEKAM!!! NIE TYLKO JA:)

    OdpowiedzUsuń