środa, 22 kwietnia 2009

Uśmiech Aguni!! /22 kwietnia 2009/

Aguni było tak miło i przyjemnie u cioci Eli i wuja Arka, że przez sen się uśmiechała. Udało nam się to sfilmować. Musiało jej się śnić coś bardzo miłego. To już końcówka jej uśmiechów i pobudka ze srogą miną. No bo tak fajnie się spało, a tyle ludzi się zgromadziło i patrzy na biedne dziecko!
A mamusia po wyjeździe chora. Zapalenie gardła jak nic!Zasnęłam dwa razy na dworze z Agunią i tak to się skończyło. Tylko Agi była szczelnie opatulona grubym kocem, a mamusia miała tylko polarek, a na kocu siedziała! Słoneczko pięknie świeciło, było cudownie cieplutko, ale wiatr zawiewał i niestety to nie czerwiec! Dobrze, że nasza Pani doktor jest taka kochana i przyjechała.Kompletnie nie miałam z kim Aginka zostawić. Dopiero po południu brat podjechali wykupił mi receptę. Nawet dzisiaj u naszej Pani bioterapeutki nie byłyśmy.Jak ja nie lubię chorować. Człowiek jest taki bezradny i uzależniony od wszystkich. Nawet trudno mi do Aginka wstawać w nocy. W dzień Agunia na szczęście współpracowała i dużo spała. Nie przeszkadzałam jej. Mogłam sobie odpocząć przynajmniej.
Agunia na szczęście zdrowa i mam nadzieję, ze jej nie zarażę, dlatego tak mi zależało na lekarstwach. Moja kochana córeczka jest dzielna i świetnie się trzyma. Oby tak dalej Aguniu!!!

1 komentarz:

  1. ~D.
    23 kwietnia 2009 o 08:10

    Cudowny uśmiech! Piękna Księżniczka :)
    Odpowiedz
    ~KASIA819
    23 kwietnia 2009 o 11:01

    PIĘKNY UŚMIECH NASZEJ KRÓLEWNY:) ANIU KURUJ SIĘ! ZDRÓWKA ŻYCZE!
    Odpowiedz
    ~Iwona
    24 kwietnia 2009 o 02:01

    Wzruszajace jak Agunia sie usmiecha. Cos ladniutkiego sie snilo. A do mamy kiedy sie slicznotko usmiechniesz? I do taty? Aniu – szybciutkiego wyzdrowienia zycze.
    Odpowiedz
    hanusia_p@vp.pl
    24 kwietnia 2009 o 08:51

    Zupełnie jak Kajtuś, też jak uśnie, to czasem aż podskakuje w śnie ze śmiechu, choć zdarza Mu się uśmiechnąć już nie tylko przez sen, ale i Aga zacznie!Aneczko trzymaj się i zdrowiej, polopirynę na noc i pod kołdrę z Agusią, możesz ją obrócić tyłem do siebie (mój sposób na chorowanie z dzieckiem;))Buziaki -kajtusie
    Odpowiedz
    ~Ciotka Gosia
    30 lipca 2010 o 15:19

    Wiedziałam ze potrafi :)spryciara w Mielnie tylko sciemniala:) pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń