poniedziałek, 23 marca 2009

Warkoczyki!! /23 marca 2009/


1 komentarz:

  1. ~kasia71
    23 marca 2009 o 13:27

    śliczny Aginek w tych warkoczykach…. życzę mamusi więcej sił i jak najwięcej wiosny w sercu

    ~nora
    23 marca 2009 o 13:35

    Aniu !!!! Jesteś wspaniałą , silną kobietą. Przez przypadek weszłam dawno temu na Twój blog i zawsze kiedy mogę podczytuję co u Was się dzieje. Razem z Wami zamartwiam się jak dzieje się coś niedobrego i śmieję się z Tobą jak idzie dobrze. Jesteś moim wzorem postępowania. Bardzo Cię za Taką postawę szanuję. Masz tyle sił i takie wielkie serce. Dzięki Tobie nauczyłam się bardzo kochać moją niepełnosprawną wnuczkę. A byłam taka przerażona. Psychicznie nie mogłam się do jej niepełnosprawności przyzwyczaić, uznać ten fakt. A teraz dzięki Tobie mam całkiem inny stosunek do życia i do choroby. Nawet nie wiesz jak Twoje słowa , komentarze, sposób Twojego podejścia do choroby wprowadziły mnie w świat który jest wokół mnie a ja bałam się do niego wejść.Błagam nie możesz nie pisać tego bloga. Często myślę o Was , o malutkiej spiącej królewnie i wierzę że się uda , że maleństwo zatańczy razem z Wami. Bardzo Was polubiłam . I BARDZO PROSZĘ pisz dalej . A bezsensownymi uwagami się martw. Ty wiesz najlepiej jakie jest Twoje życie i Ty wiesz najlepiej , że robisz świetną robotę. Podziwiam Cię.

    ~Mama Krystianka...
    23 marca 2009 o 14:39

    Aniu,jaka ona jest podobna do Ciebie.Przesliczna dziewczynka….

    ~aga
    23 marca 2009 o 18:48

    Agusia – piękniusia! Śliczna blondyneczka :)Najpiękniejsza!

    ~EDYTA7720
    23 marca 2009 o 19:39

    PIĘKNA FRYZURKA,SLICZNIE WYGLĄDA AGINEK.ANIU JESTES NAJWSPANIALSZA MAMUSIA NA SWIECIE PODZIWIAM CIEPOZDRAWIAM

    ~aniab-z
    23 marca 2009 o 22:18

    Pięknooka ślicznowłosa. Pozdrawiam :-)
    Odpowiedz
    ~aga
    23 marca 2009 o 23:15

    Śliczna Mama to i śliczna Córcia :)

    ~Ola Paprotna
    24 marca 2009 o 02:06

    Aniu kochana! Jesteś najwspanialszą mamą pod słońcem! nie pierwszy raz to piszę… Przecież wiesz, że najważniejsza jest Agusia, a nie to, co mówią ludzie… Agunia ma piękne warkoczyki:) Kiedy moja Mimi będzie mieć takie włoski?:) Pozdrawiam serdecznie i ciepłostraciłam Twój numer gg.. skrobnij coś, jak będziesz miała czas… mój jest bez zmian..

    ~ella-s
    24 marca 2009 o 09:27

    Aniu, niedawno trafiłam na ten blog, dał mi wiele do myślenia i często tu zaglądam, uświadomiłam sobie jak bardzo ja sama nie doceniam tego co mam, skupiam sie na jakiś malo ważnych drobiazgach. Podziwiam Cie za siłę i wytrwalość, dobrze ze Agniesia trafiła właśnie na Ciebie. Agniesiu! jesteś śliczna dziewczynką z warkoczykami !!! – Ela mama 3 dzieci

    ~KASIA819
    24 marca 2009 o 17:42

    aNIU CHOC OSTATNIO NIE KOMENTUJE TO WIEDZ ZE CZYTAM! WSZYTSKIE FOTKI SUPER! AGUNIA PRZESŁODKO WYGLADA W TYCH WARKOCZYKACH:)POZDRAWIAM GORACO1P.S. KOCHANIE NIE PRZEJMUJ SIE NIEKTORYMI KOMENTARZAMI, SZKODA CZASU I NERWOW! AGUNIA TO TWOJA CORUNIA, TY WIESZ CO DLA NIE DOBRE CO NIE , A CO DO BŁĘDÓW ORTOGRAFICZNYCH…HMM CZY OWA PANI CZYTA TU WYPRACOWANIA? NIE CHCE NIECH NIE CZYTA JAK JA RAŻĄ:) BO MNIE NIE! PHI BŁEDY..KTO ICH NIE ROBI..:) PEWNIE OWA PANI..BUZIAKI DLA WAS MOOCNEE! AGUS CZAS JUZ NA CIEBIE- OBUDZ SIE SKARBENKU!

    ~kasia819
    25 marca 2009 o 10:00

    Aniu przepraszam cie bardzo ze napisalam imie Twoje w poprzednim komentarzu z malej literki, jak widać tez babole robie:)buziaki dla Was.

    ~hanusia
    25 marca 2009 o 19:10

    Pięknie Adze w tych warkoczykach…Aniu wysłałam Ci maila, pilne!-kajtusiowa mama

    OdpowiedzUsuń