niedziela, 21 czerwca 2015

Wielkie podziękowania za pomoc!!! /21 czerwca 2015/

Moi najmilsi, jak pisałam, bazarek się zakończył. Fotelik jest zainstalowany w aucie i cieszy nas niezmiernie! Wydarzenie na Facebooku już zamknięte, fanty wszystkie, no prawie (zostały tylko te, do osobistego odbioru), zostały dostarczone zwycięzcom licytacji. Wpłaty wszystkie zaksięgowane. Czas podziękować tym, dzięki którym ten bazarek w ogóle zaistniał.
Największe podziękowania należą się Roksanie, która to wszystko rozkręciła. Roksana poświęciła swój cenny czas, aby dopilnować wszystkiego na bazarku. Co tydzień sumiennie otwierała nowe aukcje, zamykała zakończone i podliczała wszystko. Pilnowała rzetelności licytacji i dopingowała mnie do należytej pracy Roksana biegała na pocztę, nawet z tymi fantami, które ja powinnam była wysłać. Napracowała się dziewczyna i nasza wdzięczność jest olbrzymia Roksana przejęła całą pracę nad bazarkiem, kiedy ja nie mogłam, bądź nie miałam do tego głowy. DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!!! Jestem Twoim dłużnikiem i zawsze możesz na mnie liczyć!!!!!
Kolejne podziękowania należą się tym wszystkim darczyńcom,  bez których nie byłoby bazarku, bo nie mielibyśmy co  wystawiać! Tak więc dziękuję:
Agnieszka Troć 
http://agnieszkatroc.wix.com/atd-creation
Akwarelle.com
Aneta Świerzewska
Ania i Nadia Kuchta
Anna Brzóska
Anna Garbatowska
Anna Warszczuk
Avalon Spa Anna Prokopiak
Basia i Maksiu Trepanowscy
Bernadetta Sroczyńska
Biżuteria Ślubna Senso www.galeriaslubna.com
Danka Sanicka
Daria Kryś
Doris Raiter
Ela Mittmann
Emilia Bartkowiak
Ewelina SmoKuz
Firma Allprints 
http://allprints.pl/
Firma BrykBryk 
https://www.facebook.com/brykbrykpl
Firma Kubitus 
http://kubitus.pl/
Haft Artt www.haftartt.com
Hania i Robert Kubiccy

http://eetoilee.blogspot.com/
Irmina Błotna
Iwona Stachowiak
Izabela Marcinkowska
Joanna Kołodziejczak
Justyna Dominiak
Justyna Lamparska
Justyna z bloga www.przezkrotkachwile.blogspot.com
Kalina Kruszka
Karolina Konicka 
https://www.facebook.com/11RehabilitacjaRuchowa?fref=ts
Katarzyna Pacholarz
Katarzyna Strzelecka
Longina Jędryczka
Lucyna Piętka
Madzia Spychała
Małgorzata Hoffmann
Małgorzata Mika
Małgorzata Sanicka
Maria Binder
Maria Stręczyńska
Marta Kardas
Marta Kubiak i Marcin Sanicki
Marta Pilachowska
Martyna Wojciechowska
Mirek Musielak
Monika Bytomska
Monika Dera
Monika Łaszcz
Natalia Filipiak
Pani Ula
Paulina Mugaj
Paweł Lewandowski „Pal-Med” Gabinet Rehabilitacji i Masażu
Radosław Pachnik
Roksana Strzyżyńska
Romana Nowak
Somit 
http://somit-orto.pl/
Spółdzielnia „Wspólny Sukces” 
http://wspolnysukces.spoldzielnie.org/
Starosta Powiatu Wągrowieckiego Tomasz Kranc
Sylwia Kowalski
Wiesia Jaroszewska
Wioleta z bloga www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com
Jak również wszystkim anonimowym darczyńcom
Podziękowania należą się też naszym wszystkim licytującym i tym, którzy wpłacili Agnieszce pieniążki na subkonto, nie biorąc udziału w licytacjach! Dziękuję Wam wszystkim z całego serca!!!
Albrecht Emilia
Bartkowiak Emilia
Bator Małgorzata
Baumann Anna
Bernadeta Sroczyńska
Biegała Beata
Błotna Irmina
Bonarek Katarzyna
Brzóska Patryk
Bujek Marianna
Byjoś Jolanta
Bytomscy Kamil i Monika
Charzyńska Katarzyna
Chmielewska Ewa
Dobrzycka Paulina
Dominiak-Leszczyńska Justyna
Dryja Alicja
Dyc Karolina
Dziobek Piotr
Fanning Alicja
Gabryś Justyna
Galuba Natalia
Gałęzia-Mucha Paulina
Grochowska Angelika
Gucwa Dominika i Andrzej
Hermański Sławomir
Jagodzińska Danka
Jaroszewska Wiesława
Jędryczka Longina
Kaczmarek Danka
Kałek-Syp Alina
Kamińska Małgorzata
Kanar Małgorzata
Kardel Agnieszka
Kinne Monika Katarzyna
Kiszka Kalina
Kokoszka Katarzyna
Kołodziejczak Joanna
Kołodziejczyk Emilia
Kołodziejczyk Marek
Komorowska Roksana
Konicka Karolina
Kowalski Sylwia
Kozlarek Ireneusz
Kozłowska Urszula
Koźba Małgorzata
Krasowska Magdalena
Krogulska Aleksandra
Kromulska Anna
Kryś Daria
Kubiccy Hanna i Robert
Kuchta Anna
Kwiatek Ewa
Lewandowska Agata
Lewandowscy Justyna i Marek
Łodziak Dorota
Łoś Izabela
Makświej Bartosz
Manuił Katarzyna
Mittmann Elżbieta
Mittmann Joanna
Musielak Mirosław
Nowak Romana
Nowak Romana Agnieszka
Olszewska Alicja
Ostynowicz Mariusz
Ozimek Anna
Pacholarz Katarzyna
Pawlińska Sonia
Petrykowska Karolina
Piętka Lucyna
Pilachowski Jarosław
Piotrowiak Sławomir
Polak Anna
Prokopiak Anna
Pytel Klaudia
Sadowska Justyna
Sanicka Danuta
Sanicka Małgorzata
Sanicki Marcin
Seroka-Jackowska Małgorzata
Siedlecka Lidia
Sirocka Aleksandra
Skawska Izabela
Smołka Łukasz
Socha Rafał
Sroczyńska Bernadeta
Strzelecki Maciej
Strzyżyńska Roksana
Szafrański Wojciech
Szymańska Elżbieta
Śmigielska Joanna
Śmigielska Kamila
Torbus-Wawełczyk Aleksandra
Trepanowska Barbara
Troć Agnieszka
Urbańczyk Jakub
Warszczuk Anna
Wolak Agnieszka
Wójcik Dorota
Wronka Agnieszka
Zydorczyk Karolina
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Jeżeli tak się stało, wybaczcie mi – to przez niedopatrzenie! Starałam się spisać wszystkich rzetelnie. Dziękuję Wam wszystkim! To Wy kupiliście Agnieszce profesjonalny fotelik samochodowy, który powinien jej starczyć na kilka lat!!!

1 komentarz:

  1. ~Mama Calineczki
    21 czerwca 2015 o 12:15

    Bardzo, bardzo się cieszę, że się udało! :*

    AnkaJ
    21 czerwca 2015 o 14:10

    Dziękuję! Bardzo nam pomogłaś!
    Przytulam!

    ~Longina
    28 czerwca 2015 o 19:11

    Drobnostka! Wpadniemy wszyscy na kawę i będziemy kwita :D :P <3

    AnkaJ
    28 czerwca 2015 o 19:41

    Zapraszam :)
    Buziak!

    ~Wiesia
    10 lipca 2015 o 14:15

    Aniu, to ja dziękuję że mogłam poznać tak wspaniałą osobę jaką Ty jesteś :) mocno ściskam Ciebie i Agusię !!!
    A Roksankę znam od paru już lat z internetu wprawdzie , ale wiem jaka to wspaniała i kochana osoba :) wielki mój szacunek dla Ciebie i Roksany :)

    AnkaJ
    19 lipca 2015 o 10:07

    Ja dziękuję, bo to dzięki takim ludziom jak Ty, Wiesiu, udało nam się osiągnąć cel. Tak dla mnie nierealny, jeszcze w marcu :)
    Dziękuję i pozdrawiam!!!

    ~Dorota
    1 maja 2016 o 08:13

    Dziękuję i ja,ze mogłam choć w drobny sposób się zaangażować.Wszystkiego dobrego dla Was! :)

    AnkaJ
    1 maja 2016 o 19:33

    Serdecznie dziękuję za okazaną pomoc :)
    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń