wtorek, 23 stycznia 2018

Spakowani!

Nie ogarniam naszych wyjazdów. Nie potrafię spakować się tak, żeby zmieścić się w jednej, czy dwóch torbach. Obecnie mam spakowane dwie walizki, a zostały jeszcze cewniki, suszarka, dwie paczki pampersów, śpiwór, woda i moje jedzenie, które dopiero rano spakuję! Dla Agnieszki mam tylko piżamki, dla siebie dresy. Ten materac zabiera dużo miejsca, ale spać na czymś trzeba. Dobrze, że panowie mi chociaż to do budynku pomogą wnieść (jedziemy karetką). A nawet książki nie zabrałam, bo chociaż to kompaktowo w pdf mam ;) Jeszcze rano przejrzę ten swój bagaż, ale z doświadczenia wiem, że nic z tego co zabieram, nigdy nie jest zbyteczne. To pewnie wynika z tego, że jak jadę swoim samochodem, to ładuję, ile wlezie. A tutaj jestem uzależniona od pomocy panów, a ja nie chcę sprawiać więcej problemów, niż to jest konieczne. Ja lubię być samodzielna i niezależna. Taki charakter.
Czy się denerwuję? Jestem zablokowana. Nawet mi dzisiaj Karola powiedziała, że jestem podejrzanie spokojna. Nerwy siedzą w środku, choć wczoraj mnie bardziej nosiło. Czas ucieka nieubłaganie, a co za tym idzie, nadszedł czas, żeby naprawić Agniesine biodra. Mam nadzieję, nie, wierzę, że operacja się uda i córcia dobrze ją zniesie! Ja też...
Rano sobie jeszcze chleb upiekę, żeby był świeży i  na dłużej starczył, drugi dla Arka. A teraz idę spać. Parę nocy spanko będzie mniej wygodne, niż w moim wygodnym łóżku. Trzeba korzystać.
Życzcie Agnieszce powodzenia!!! Spokojnej nocy!!!

6 komentarzy:

  1. Aniu jasne że się uda!trzymamy kciuki za Agniesie. I za Ciebie oczywiście. Babki się nie poddają!!!buziaki odemnie,Natali i Przemka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki za Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bedę sie za Was modliła, aby wszystko poszło jak najlepiej, trzymaj się....MOC jest z Toba i Agulą.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciskam łapki i czekam na dobre wieści!! Przytulasy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że natrafiłam na ten blog. Całym sercem życzę Agnieszce powodzenia, a Tobie siły. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki. <3

    OdpowiedzUsuń